Szukaj
Close this search box.

Na czym polega metoda dedukcyjna wykorzystana do typowania podmiotów do badania?

Metoda dedukcyjna polega na typowaniu podmiotów do badania na podstawie obiektywnych kryteriów doboru takich jak kody statystyczne, słowa kluczowe, przedmiot transakcji – w zależności od funkcjonalności bazy danych. Za pomocą kodów statystycznych najczęściej typowana jest liczna grupa badawcza która następnie powinna zostać ograniczona za pomocą odpowiednich kryteriów zawężających.

Zobacz także

Wniosek o wydanie uprzedniego porozumienia cenowego może złożyć krajowy podmiot powiązany (podmiot posiadający miejsce zamieszkania, siedzibę lub zarząd na terytorium...
Podatnik posiadający uprzednie porozumienie cenowe nie musi obawiać się, że nieprawidłowo dokonał określenia wysokości stosowanej ceny transferowej, a tym samym...
Uprzednie porozumienie cenowe to formalne narzędzie ograniczające ryzyko nieprawidłowego ustalenia cen transferowych, które w konsekwencji wyklucza możliwość zakwestionowania wysokości cen...