Szukaj
Close this search box.

Najczęściej zadawane pytania

Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu:

  • sporządzenia dokumentacji cen transferowych – lokalnych oraz grupowych
  • ustalenia rynkowego poziomu cen transferowych – opracowania analiz porównawczych przy wykorzystaniu zewnętrznych danych porównawczych
  • realizacji podatkowych obowiązków sprawozdawczych
  • raportowania schematów podatkowych MDR
  • ustalania wysokości opłaty rekompensacyjnej – restrukturyzacja działalności
  • przygotowania wniosku o zawarcie uprzedniego porozumienia cenowego APA
  • rozliczeń podatku u źródła
  • opracowania informacji strategii podatkowej, w tym przy wykorzystaniu autorskiego narzędzia STRATOS
  • ulg na innowacje (m. in. ulga B+R, IP Box)
  • estońskiego CIT.

 

Oprócz bieżącego wsparcia, opracowywania dokumentacji podatkowych, analiz, realizujemy audyty, przeglądy, wdrażamy procedury, wspieramy przy kontrolach i postępowaniach podatkowych. Dbamy o to, by nasi Klienci otrzymali kompleksową usługę, która pozwoli im bezpiecznie i spokojnie realizować założone cele biznesowe.

W wyniku poszerzenia profilu działalności ICT powstała Akademia Podatkowa Instytutu Cen Transferowych, która realizuje szkolenia prowadzone w formie stacjonarnej, online oraz szkoleń wideo. Szkolenia obejmują szeroki wachlarz wiedzy, która ułatwia interpretację i wprowadzanie w życie obowiązujących oraz nowych przepisów podatkowych, wspomagając Spółki w wypełnieniu obowiązków dokumentacyjnych oraz sprawozdawczych. Tematyka szkoleń podatkowych dotyczy m.in.:

  • nowości w cenach transferowych oraz realizacji obowiązków dokumentacyjnych i analiz porównawczych,
  • raportowania MDR,
  • zmian wprowadzonych poprzez program reform ekonomiczno-społecznych – Polski Ład,
  • ulg na innowacje,
  • realizacji obowiązku informowania o strategii podatkowych,
  • podatku u źródła, jego poboru oraz zwrotu.

 

Oprócz udziału w szkoleniu z danego tematu, uczestnik otrzymuje materiały pomocnicze instrukcje, wzory dokumentów pozwalające wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Dodatkowo w ramach wydarzenia może skorzystać z indywidulnych konsultacji z trenerem a w przypadku szkoleń on-line otrzymuje dodatkowo nagranie do ponownego odsłuchania. Co istotne nie musi martwić się o formalności, płatność jest dopiero po ukończonym szkoleniu.

Tworząc analizy, dokumentacje i raporty wykorzystujemy rzetelne źródła informacji pochodzące m.in. z organów administracji rządowej, profesjonalnych baz danych. Wiedzę dotyczącą cen transferowych przekazujemy dodatkowo za pośrednictwem publikacji naukowych, a także bezpłatnych e-booków.

Ponadto, Instytut Cen Transferowych organizuje webinary i szkolenia zamknięte z tematyki związanej z obszarami, w których się specjalizuje.

Aby zapisać się na webinar należy wybrać interesujący Państwa temat, znajdujący się w zakładce „Webinary”.

W celu zapisania się na szkolenie online / szkolenie stacjonarne zapraszamy na stronę Akademii Podatkowej ICT, gdzie mogą Państwo zapoznać się z pełnym wachlarzem tematów, które realizujemy.

Gdyby zaistniało zapotrzebowanie na omówienie innego tematu lub pochylenie się nad szczegółowymi zagadnieniami z wybranej tematyki, służymy wsparciem w postaci organizacji szkoleń zamkniętych.

Tak, ICT służy bieżącym wsparciem oraz reprezentuje klientów przed organami podatkowymi w trakcie kontroli lub postępowania podatkowego.

Jesteśmy specjalistami w obszarze podatków i obsługujemy zarówno firmy, jak i osoby prywatne. Oferujemy kompleksowe usługi dostosowane do potrzeb naszych klientów niezależnie od ich statusu prawno-podatkowego.

Tak, udzielamy pomocy podatkowej zarówno stacjonarnie, jak i online. Najczęściej jest to rozmowa przez komunikatory internetowe lub sporządzanie porady podatkowej za pośrednictwem e-mail.

ICT przechowuje w postaci kopii elektronicznych uzyskane w wyniku przetwarzania dokumentów dane. Kopie zapisane są na specjalnie w tym celu uruchomionym serwerze, zabezpieczone hasłem, z dedykowanym dostępem dla danego Odbiorcy.

Aby skorzystać z naszych usług, wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub przez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej. Umówimy się na spotkanie, podczas którego omówimy Państwa potrzeby i przedstawimy nasze propozycje i rozwiązania.