REGULAMIN
- Organizatorem szkoleń i webinarów jest Instytut Cen Transferowych Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 02-222) przy Al. Jerozolimskich 181 B, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000423071, NIP 521-363-22-29.
- Organizator realizuje szkolenia i webinary w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie szkoleń dostępnej pod adresem http://www.ict.org.pl/szkolenia.
- Warunkiem udziału w szkoleniu/webinarze jest dostępność wolnych miejsc oraz przesłanie przez Zamawiającego zgłoszenia za pośrednictwem formularza szkoleniowego on-line za pośrednictwem strony internetowej Organizatora lub drogą e-mailową na adres biuro@ict.org.pl nie później niż 3 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.
- O przyjęciu na szkolenie/webinar decyduje kolejność. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, jeżeli lista Uczestników w danym terminie będzie już zamknięta lub w przypadku niezgłoszenia się minimalnej liczby osób, którą przewidział Organizator dla danego szkolenia/webinaru.
- Najpóźniej na 5 dni roboczych przez terminem rozpoczęcia szkolenia Organizator prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
- Wynagrodzenie Organizatora obejmuje: udział w szkoleniu, artykuły piśmienne, materiały szkoleniowe, a także koszty posiłków (przerwy kawowe i/lub lunch), zgodnie z ofertą dotyczącą danego szkolenia.
- Organizator nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w ramach opłaty za szkolenie.
- Płatność za szkolenie odbywa się na podstawie przesłanego zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz wystawionej po zakończeniu szkolenia faktury VAT.
- Faktura VAT zostaje wystawiona i przesłana pocztą do Uczestników w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia. Płatność powinna nastąpić w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury VAT. Za termin płatności przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora należną kwotą.
- Zamawiający dokonując zgłoszenia, powinni zadeklarować preferowaną formę płatności: przed (przedpłata na podstawie faktury pro forma) czy po szkoleniu (na podstawie faktury VAT).
- Odstąpienie od Umowy powinno być przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej do Organizatora oraz podpisane przez Zamawiającego.
- W przypadku otrzymania przez Organizatora oświadczenia o rezygnacji ze szkolenia nie później niż 5 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, Zamawiającemu przysługuje zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku rezygnacji ze szkolenia przez Zamawiającego później niż na 5 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, lub niewzięcia udziału w szkoleniu, Organizatorowi należy się pełne wynagrodzenie, tak jak za należycie wykonane szkolenie, ewentualne wcześniej wpłacone przez Zamawiającego kwoty nie podlegają zwrotowi, a Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty dostarczonych jemu po zakończeniu szkolenia faktur VAT, tak jakby wziął w nim udział.
- Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia/webinaru. W przypadku odwołania wydarzenia przez Organizatora, Organizator zwróci wpłaconą przez Zamawiającego kwotę w całości na numer rachunku bankowego wskazany przez Zamawiającego lub zaproponuje udział w szkoleniu/webinarze w innym terminie.
- Zamawiający zgłaszający Uczestników szkolenia/webinaru ma prawo zmieniać osoby delegowane na szkolenie/webinar, aż do chwili jego rozpoczęcia. Zmiana powinna zostać zgłoszona na adres e-mail: biuro@ict.org.pl.
- Szkolenia on-line i webinary przeprowadzane są za pomocą platformy https://www.LiveWebinar.com.
- Administratorem bazy danych osobowych Uczestników przekazywanych przez Zamawiającego jest Organizator.
- Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Organizator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Uczestników innym podmiotom. Dane osobowe Uczestników podane przez Zamawiającego (imię i nazwisko, adres Zamawiającego, numer telefonu służbowego Uczestnika, adres e-mailowy Uczestnika) traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
- W przypadku wyrażenia przez Uczestnika dodatkowej zgody, dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora w celu informowania go o nowych promocjach i usługach.
- Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania ich usunięcia.
- W skład organu zarządzającego wchodzą: dr Jarosław F. Mika oraz Taxonity Sp. z o.o.
- Instytut Cen Transferowych Sp. z o.o. podlega jurysdykcji Rzeczpospolitej Polskiej, natomiast organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.