Szukaj
Close this search box.

Z jakich elementów powinien składać się system zarządzania ryzykiem podatkowym?

System zarządzania ryzykiem podatkowym powinien posiadać następujące elementy:

    • rejestr ryzyk podatkowych,
    • procedury reakcji na ryzyko podatkowe, które powinny wpłynąć na zmniejszenie skutków lub
    • prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyka podatkowego,
    • zasady komunikacji ryzyka podatkowego,
    • zasady monitorowania zmian legislacyjnych o ryzykach podatkowych,
    • wskaźniki ryzyka podatkowego dla wszystkich ryzyk podatkowych.

Zobacz także

Wniosek o wydanie uprzedniego porozumienia cenowego może złożyć krajowy podmiot powiązany (podmiot posiadający miejsce zamieszkania, siedzibę lub zarząd na terytorium...
Podatnik posiadający uprzednie porozumienie cenowe nie musi obawiać się, że nieprawidłowo dokonał określenia wysokości stosowanej ceny transferowej, a tym samym...
Uprzednie porozumienie cenowe to formalne narzędzie ograniczające ryzyko nieprawidłowego ustalenia cen transferowych, które w konsekwencji wyklucza możliwość zakwestionowania wysokości cen...